اتوماسیون هفت

۱۹ مطلب در تیر ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کنترلر دما آتونیکس و انواع کاربرد آن

اندازه‌گیری دما و توانایی نتظیم و کنترل آن یکی از جدی‌ترین وظایف کنترلر دما آتونیکس در طراحی فرآیندهای صنعتی است. این کنترلر های دما در هر موقعیتی که نیاز به سنجش دما و ایجاد کنترل روی سیستم‌های صنعتی است، وارد عمل می‌شوند و توانایی تنظیم و کنترل بسیار بالایی روی دما دارند، بعنوان مثال در موقعیت هایی که نیاز است شیء‌ای گرم و یا سرد شود و دما نباید از دمای تعیین شده عبور کند ، حتی اگر شرایط محیطی آن تغییر کند در این صورت این دستگاه وارد عمل می‌شود و دما را بر حسب تنظیمات وارد شده اندازگیری و تنظیم می‌کند. همچنین در جریان طراحی بسیاری از دستگاه‌ها و سیستم های صنعتی از انواع مختلف المنت استفاده می شود، به همین علت در این سیستم‌ها همواره به ‌دنبال ایجاد حرارتی تحت کنترل هستیم. به همین علت انواع کنترلر دما طراحی و ساخته شده‌ است که از قابلیت تشخیص و اندازگیری دما و صدور فرمان های کنترلی برخوردار هستند. کنترلر دمای آتونیکس یکی از دقیق‌ترین و بهترین نمونه‌های داخل بازار است که ضریب دقتی بسیار دقیق و عالی همچنین کارکردی مقاوم دارد.

کاربرد‌ها و انواع کنترلر دما آتونیکس

ترموستات آتونیکس قابلیت کار در هر دو روش تنظیم دما با کنترل حلقه باز و حلقه بسته را دارد، بطور کلی دو نوع کنترلر دما وجود دارد :

  • کنترلر دما حلقه باز
  • کنترلر دما حلقه بسته

کنترلر دمای حلقه باز از برند آتونیکس ساده ترین شکل کنترلر است، به‌گونه‌ای‌که گرمایش یا سرمایش مداوم را بدون در نظر گرفتن دمای مورد نیاز نهایی اعمال می کند. این عملکرد شباهت زیادی به سیستم گرمایش داخلی در یک اتومبیل است.
کنترل دما حلقه بسته بسیار پیچیده تر از حلقه باز است. در یک برنامه حلقه بسته ، دمای خروجی به طور مداوم اندازه گیری و تنظیم می شود تا یک خروجی ثابت در دمای تعیین شده حفظ شود. کنترل حلقه بسته همواره از سیگنال خروجی آگاه است و این امر باعث می‌شود تا همیشه خودش را تنظیم کند. کنترل حلقه بسته شبیه اتومبیل با کنترل آب و هوا داخلی است.
در نتیجه کنترلر دمای دیجیتال آتونیکس علاوه‌ بر نمایش لحظه‌ای دما، قابلیت در اختیار گرفتن بخش‌های کنترلی سیستم مانند قطع و وصل المنت‌ها و حتی دیگر ملزومات برق صنعتی را دارد. همچنین کنترلر ها با پایش دائمی دمای سیستم های صنعتی و در نظر گرفتن دستورات تنظیم ‌شده در یک سیستم حلقه بسته،  دستورات کنترلی را صادر می‌کند.
از انواع کنترل کننده دمای آتونیکس می‌توان در هر دو نوع فرآیند گرمایی و سرمایی استفاده نمود. عموم این کنترلرها هم می‌توانند جریان گرمایش یک المنت را تحت کنترل داشته باشند و هم می‌توانند در پروسه سرمایش تجهیزات مانند چیلرها فعالیت کنند. این یکی از قابلیت های بسیار مهم و کاربردی این کنترلر‌ها است.

خروجی های کنترلی کنترلرهای دما آتونیکس

این خروجی ها بسته به انتخاب مدل شما دارد ، بطور کلی خروجی های این محصول شامل:

_خروجی رله: خروجی رله برای کنترل عملیات ON/OFF دستگاه مورد نظر ما توسط کنتاکت رله داخلی ، استفاده می‌شود. همچنین در بعضی از مدل های نمایشگر دما آتونیکس دو رله برای خروجی در نظر گرفته شده است.

_خروجیSSR: نمایشگر اتونیکس خروجی SSR ولتاژ DC را بعنوان یک خروجی برای کنترل SSR ارائه می‌دهد. ( رله حالت جامد ، رله بدون کنتاکت ) . استفاده از رله های حالت جامد می‌تواند به نگهداری با تنظیمات کم و دسترسی به یک سیکل کاری نیمه دائم ، کمک کند.

_خروجی جریان: در کنترلر دما اتونیکس خروجی جریان یک نوع خروجی کنترلی به منظور درایو یک کنترلر توان خارجی ( واحد SCR ) ، شیر کنترلی و … می‌باشد.
همچنین به آن خروجی آنالوگ نیز می‌گویند و دارای خروجی پایدار و بدون تغییرات است و می‌تواند کنترل پایدار یک پروسه را ارائه کند.

_خروجی انتقالی: این خروجی به منظور انتقال مقدار دمای فعلی (PV) به بیرون می‌باشد. معمولا PV انتقالی به صورت جریان است.

خرید کنترلر دما آتونیکس اورجینال از نمایندگی لاله‌زار

برند آتونیکس autonics همواره به بازارهای بین المللی و همچنین بازار کشورمان پیوند خورده و بسیار شناخته شده است. از نکات بسیار مهم دیگر برند آتونیکس، دقت و کامل بودن آن در مقایسه با نمونه‌های داخل بازار بسیار بالا است.
اگر شما هم قصد خرید کنترلر دما آتونیکس اصل را با بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن دارید میتوانید از شرکت “اتوماسیون هفت” که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات آتونیکس در ایران می‌باشد ، خریداری کنید .برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات مین ول، میتوانید از طریق واتساپ  8066 930 0912 با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. تیم متخصص ما آماده است تا شما را در انتخاب بهترین محصولات یاری کند و تجربه‌ای مطمئن و رضایت‌بخش از خرید را برای شما فراهم آورد.

  • marjan reza
  • ۰
  • ۰

کانتر آتونیکس

با توجه به نقش پر رنگ و حیاتی کانتر تایمرها در صنعت تعداد زیادی از شرکت های تولید کننده تمایل به تولید این تجهیز کاربردی دارند. اما در این رقابت برندهایی پیروز هستند که بتوانند به خوبی نظر مصرف کنندگان را جلب نمایند.شرکت آتونیکس autonics جزو بهترین برند های تولید کانتر آتونیکس به خصوص از لحاط کیفیت است.

کانتر آتونیکس چیست و چه کاربردی دارد؟

نحوه عملکرد کانتر آتونیکس به این صورت است که با وارد‌شدن یک سیگنال ورودی، زمان گیری را شروع و با در نظر داشتن نوع پروسه کنترلی، دستوری به بخش خروجی ارسال می‌کند. ماهیت و کاربرد کانتر آتونیکس یا همان شمارنده مشابه تایمر است با این تفاوت که کانتر ( شمارنده) با شمارش تعداد پالس های ورودی، فرمانی به خروجی ارسال می کند.
به عبارت دیگر کانتر آتونیکس یا شمارنده دیجیتال یک قطعه الکترونیکی که برای شمارش تعداد عملیات یک فرآینداست و قابیلت ذخیره مقادیر را دارد. با استفاده از این قطعه الکترونیکی میتوان عملیات کنترل تعدادی و شمارش قطعات یا محصولات را با دقت و تمرکز بیشتری در صنعت مورد بررسی کرد. کانتر‌ها معمولا در مواردی که نیاز به کنترل تعدادی محصول به صورت مداوم  و با دقت و تمرکز شمارش بالا دارد به کار می‌رود.

کانتر ( شمارنده ) به طور معمول دو حالت دارند :

  •  در حالت اول دستگاه، عددی را بعنوان شمارش آخری درکانتر معرفی می‌کنیم و زمانی که کانتر(شمارنده) به عدد تعریف شده رسید، رله خروجی وصل می‌شود .
  • در حالت دوم از کانتر( شمارنده) برای شمارش قطعات و محصول استفاده می‌شود و دیگر نیازی به رله خروجی نداریم که در این پیشنهاد می‌شود که از کانتر‌هایی بدون خروجی رله استفاده شود .

خرید کانتر دیجیتال آتونیکس اورجینال از نمایندگی تهران در لاله‌زار

همان طور که در بالا اشاره کردیم رضایت مصرف کنندگان از مهم ترین و جدی‌ترین عوامل محبوبیت یک برند است.به همین علت سایت اتوماسیون‌ هفت برای رفع نیاز مشتریان و مصرف‌کنندگان خود، امکان خرید آنلاین و فروش کانتر آتونیکس که از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد را فراهم کرده است.
اگر شما هم قصد خرید کانتر آتونیکس اصل را با بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن قطعات از یک نمایندگی معتبر را دارید میتوانید از شرکت “اتوماسیون هفت” که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات آتونیکس در ایران می‌باشد ، خریداری کنید .برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات مین ول، میتوانید از طریق واتساپ  8066 930 0912 با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. تیم متخصص ما آماده است تا شما را در انتخاب بهترین محصولات یاری کند و تجربه‌ای مطمئن و رضایت‌بخش از خرید را برای شما فراهم آورد. با ما همراه شوید و از کیفیت بی‌نظیر محصولات کانتر دیجیتال بهره‌مند شوید.

  • marjan reza
  • ۰
  • ۰

تایمر آتونیکس

تایمر یا به عبارت دیگر رله زمانی مجموعه کلیدی است که ساخته شده از یک‌سری کنتاکت‌های باز و بسته است. مکانیزم عملکرد تایمر به این صورت است که با وصل کردن جریان برق به منبع تغذیه آن، بر اساس تنظیمی که در آن اعمال شده و پس از مدت‌زمان تعیین شده عمل می‌کند به این ترتیب کنتاکت‌های داخلی آن تغییر وضعیت می‌دهند، بدین صورت که قسمت‌های بسته آن باز و به‌العکس بخش باز آن بسته می‌شوند.  به عبارت دیگر برای تنظیم زمان بین دو عملکرد در مدارهای فرمان از تایمر استفاده می‌شود.
یکی از بهترین رله زمانی‌های موجود در بازار تایمر دیجیتال آتونیکس است که کاربرد زیادی در صنعت دارد. شرکت آتونیکس (Autonics) به عنوان یکی از معتبر‌ترین برند‌های اتوماسیون صنعتی، مجموعه‌ای از تایمر آتونیکس با کیفیت بالا را تولید و عرضه می‌کند.

کاربرد استفاده از تایمر آتونیکس

 تایمرها وظیفه کنترل حالت‌های گوناگون مدار را در یک مدت‌زمان خاص به عهده دارند و به‌طورکلی برای کنترل مدت‌زمان در پروسه‌های مختلف بکار گرفته می‌شوند. یکی از کاربردها تایمر‌ها استفاده از آنها در چراغ‌ها است.
با به‌کارگیری تایمر‌ها می‌توان بدون استفاده از کلید در بازه زمانی مشخص، چراغ‌ها را روشن یا خاموش کرد. مهم‌ترین کاربرد و کارایی تایمر‌ها در تابلو های برق صنعتی و اتوماسیون هست.
همجنین در کارخانه‌های صنایع غذایی برای معین کردن میزان زمان حرارت دیدن یا بازه زمانی در بخش بسته‌بندی از تایمرها استفاده می‌شود. یکی دیگر از کاربردهای تایمر‌ها افزایش ایمنی خانه و جلوگیری از دزدی است، که اکثر افراد در زمان رفتن به مسافرت با آن مواجه هستند.
تایمرهای آتونیکس به دو بخش دیجیتال و آنالوگ تقسیم‌بندی می‌شوند. این دو  به‌ صورت بسیار گسترده‌ای در صنایع گوناگون به طور مثال در آشپزخانه‌های صنعتی، صنایع بسته‌بندی، صنایع غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هدف استفاده از تایمر‌ها در این صنایع، زمان‌بندی قطع و وصل تجهیزات مختلف و یا مانیتورینگ تایم کارکرد المان‌های مختلف است.
بنابراین امروزه به علت اهمیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، استفاده از تایمرها همچنین سنسورهای مربوطه اهمیتی بسیاری پیدا کرده و با استفاده از آن‌ها به راحتی میتوانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

 

معرفی تایمر‌های آتونیکس

تایمر‌های صنعتی آتونیکس متشکل از چند کلید و رله هستند که می‌توانند باز و بسته شوند. بنابراین اساس کار تایمرها بر پایه زمان شارژ و دشارژ خازن‌ها می‌باشد. تایمر‌های آتونیکس در دو نوع طراحی و تولید می شوند.

  • تایمر آنالوگ آتونیکس

تایمر آنالوگ آتونیکس، یکی از اولین تایمرهای صنعتی موجود در بازار است.این نوع تایمر کاربردهای بسیار زیادی در صنعت دارد. البته لازم به ذکر است که این تایمرها زمان سپری شده را نشان نمی‌دهند. برای مطلع شدن از روشن بودن این تایمر‌ها، باید به هشدار دهنده‌ کوچکی که روی آن قرار دارد، توجه کنید. این هشدار دهنده یک LED کوچک می‌باشد.
بهتر است قبل از خرید تایمر آنالوگ، با تمام ویژگی‌های آن به خوبی آشنا شوید تا بتوانید تایمری متناسب با نیاز خود را از سایت اتوماسیون هفت تهیه کنید.

  • تایمر دیجیتال آتونیکس

تایمر دیجیتال آتونیکس، از جدیدترین نسل تایمرهای موجود در بازار است. برای طراحی و تولید این تایمرها از مدارهای الکترونیکی استفاده می‌شود. این نوع از تایمر‌ها با داشتن یک صفحه نمایش 7 سگمنت، زمان سپری شده را به نمایش می‌گذارد.
همچنین قیمت تایمر دیجیتال با توجه به کاربرد فوق العاده‌ای که دارد، بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. تایمر‌های دیجیتال یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات برقی محسوب می‌شود که با بهره مندی از آن می‌توان دستگاه مورد نظر خود را در زمان معینی قطع و وصل نمود.

خرید تایمرهای آتونیکس اورجینال از نمایندگی تهران در لاله‌زار

همان‌طور که میدانید رضایت مصرف کنندگان از مهم ترین عوامل محبوبیت یک برند محسوب می‌شود.به همین علت سایت اتوماسیون‌ هفت برای رفع نیاز مشتریان و مصرف‌کنندگان خود، امکان خرید آنلاین و فروش تایمر‌های آتونیکس که از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد را فراهم کرده است.
اگر شما هم قصد خرید تایمر‌های اورجینال را با بهترین قیمت و ضمانت اصالات قطعات از یک نمایندگی معتبر را دارید میتوانید از شرکت “اتوماسیون هفت” که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات آتونیکس در ایران می‌باشد، خریداری کنید .برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات، میتوانید از طریق واتساپ  8066 930 0912 با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. تیم متخصص ما آماده است تا شما را در انتخاب بهترین محصولات یاری کند و تجربه‌ای مطمئن و رضایت‌بخش از خرید را برای شما فراهم آورد.

  • marjan reza
  • ۰
  • ۰

شرکت آتونیکس (Autonics) به عنوان یکی از پیشروان در صنعت اتوماسیون صنعتی، مجموعه‌ای از سنسور های نوری رفلکتوری با کیفیت بالا و قابلیت‌های متنوع را تولید و عرضه می‌کند. سنسور های نوری رفلکتوری آتونیکس با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی‌های مدرن، انتخابی ایده‌آل برای بهبود کارایی و بهره‌وری در خطوط تولید و فرآیندهای صنعتی مختلف هستند. اگر به دنبال سنسور های نوری آتونیکس هستید، شرکت اتوماسیون‌هفت نماییندگی اصلی محصولات آتونیکس در ایران می‌توانند تمامی نیازهای شما را برآورده کنند.

سنسورهای نوری رفلکتوری 

سنسور نوری رفلکتوری از یک ساطع کننده نور و یک آشکارساز نور به وجود آمده‌اند، اما آنها در یک جهت و در مجاورت یکدیگر  قرار گرفته‌اند.

هنگامی که در یک ماژول هر دو بخش انتقال و دریافت نصب می‎‌شوند، به آن سنسور نوری رفلکتوری می‎گویند که به یکی از دو روش زیر فعال می‎‌‌‌شود:

  • در روش اول جسمی که از مقابل پرتو نور می‎گذرد، آن را به آشکارساز منعکس خواهد‌کرد. در این روش جسم باید یک بازتابنده طبیعی باشد یا باید دارای یک وصله بازتابنده باشد.
  • در روش دوم یک بازتابنده ثابت را باید در مقابل ساطع کننده نور نصب کرد که در این صورت است که یک آشکارساز در کنار ساطع کننده نور فعال می‌گردد. همچنین این فعال شدن آشکارساز هنگامی اتفاق می‎افتد که جسم  باعث قطع شدن پرتو نور منعکس شده شود.

یکی دیگر از مهمترین ویژگی سنسور های نوری رفلکتوری این است که تحت تأثیر رنگ اشیا یا زاویه سنجش قرار نمی گیرد. همچنین با تنظیم رفلکتور (آینه) این قطعه، سنسور آینه دار قادر است موقعیت ها و جهت های مختلف با رنگ ها و زاویه های متفاوت را تشخیص بدهد.
همان‌طور که در بالا گفته شد سنسورهای نوری رفلکتوری (Reflective Sensors)، نوعی از سنسور نوری هستند که از حضور تکنولوژی رفلکتور استفاده می‌کنند، تا حضور اشیا را کنترل کنند. این سنسورها کاربردهای گوناگونی مانند  تشخیص حضور و نزدیکی اشیاء و…دارند.
به گونه‌ای دیگر سنسورهای نوری  رفلکتوری، از یک سنسور نوری و یک رفلکتور تشکیل شده‌اند. در واقع رفلکتور سطحی صاف و شفاف است که نور به طرف سنسور بازتاب می‌کند. همچنین سنسور های نوری نیز دو قسمت دارند: قسمت اول بخش فرستنده، عامل انتشار نور به سمت رفلکتور است و قسمت دوم بخش گیرنده نام دارد، که دریافت‌کننده نور بازتاب شده از رفلکتور است. بدین‌گونه، سنسور نوری رفلکتور به منظور تشخیص تغییرات در میزان نور بازتاب شده از رفلکتور به سمت سنسور، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چند مورد از مزایای سنسورهای نوری رفلکتوری (Reflective Sensors)

  • دقت بالایی این مدل سنسور های نوری
  • رنج بیشتری در مقایسه با انواع یک طرفه ها دارندو….

خرید سنسور نوری رفلکتوری آتونیکس اورجینال از نمایندگی لاله‌زار در تهران

برند آتونیکس autonics همواره به بازارهای بین المللی و همچنین بازار کشورمان پیوند خورده و بسیار شناخته شده است. از نکات بسیار مهم دیگر برند آتونیکس، دقت و کامل بودن آن در مقایسه با نمونه‌های داخل بازار بسیار بالا است.
اگر شما هم قصد خرید سنسور نوری رفلکتوری آتونیکس را با بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن دارید میتوانید از شرکت “اتوماسیون هفت” که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات آتونیکس در ایران می‌باشد ، خریداری کنید .برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات سنسور نوری رفلکتوری، میتوانید از طریق واتساپ  8066 930 0912 با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. تیم متخصص ما آماده است تا شما را در انتخاب بهترین محصولات یاری کند و تجربه‌ای مطمئن و رضایت‌بخش از خرید را برای شما فراهم آورد.

  • marjan reza
  • ۰
  • ۰

امروزه سنسور نوری استوانه‌ای در مدل و طرح های متفاوت به بازار عرضه می‌گردد. به علت داشتن کارایی مطلوب، توجه بسیاری را به سمت خود جلب نموده است. متریال به کار رفته برای تولید این نوع سنسورها متناسب با برند تولیدی ، متفاوت است.
شرکت آتونیکس (Autonics) به عنوان یکی از پیشروان در صنعت اتوماسیون صنعتی، مجموعه‌ای گسترده از سنسور نوری استوانه‌ای با کیفیت بالا و قابلیت‌های متنوع را تولید و عرضه می‌کند. سنسور نوری آتونیکس با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی‌های مدرن، انتخابی ایده‌آل برای بهبود کارایی و بهره‌وری در خطوط تولید و فرآیندهای صنعتی مختلف هستند.

انواع سنسور نوری استوانه ای

برای طبقه بندی سنسورهای نوری دسته بندی های مختلفی وجود دارد. این سنسورها با توجه به کارایی، جنس متریال به کار رفته، ظاهر و … در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند .
از مهمترین انواع سنسور نوری استوانه ای می توان موارد زیر را نام برد:

  • یک طرفه
  • آینه ای
  • دو طرفه

عملکرد هر یک از آنها متفاوت است. هر یک از این سنسورها متناسب با ویژگی های منحصر به فردی که دارند، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

 سنسور نوری استوانه‌ای آتونیکس Autonics سری BR

سنسور های نوری استوانه‌ای آتونیکس دارای قطر 18 میلی متر است که از مهمترین توانایی‌های آن می‌توان به تشخیص فواصل بلند تا 20 متر و پاسخ زمانی سریع کمتر از 1 میلی ثانیه اشاره کرد. همچنین این سری به دلیل دارا بودن سیستم تحلیل سیگنال دیجیتال، مقاومت مناسبی در برابر نویز دارد.
این نوع سری دارای 4 مود تشخیص متفاوت است. که باعث قابلیت استفاده در یک طیف گسترده از کاربردها در صنایع مختلف شده است. همچنین نوع کانتور‌دار این سری نیز قابلیت نگهداری آسانتری دارد و نیازی به سیم‌کشی نیست.

خرید سنسور نوری استوانه‌ای آتونیکس اورجینال از نمایندگی لاله‌زار در تهران

برند آتونیکس autonics همواره به بازارهای بین المللی و همچنین بازار کشورمان پیوند خورده و بسیار شناخته شده است. از نکات بسیار مهم دیگر برند آتونیکس، دقت و کامل بودن آن در مقایسه با نمونه‌های داخل بازار بسیار بالا است.در صورتی که در تشخیص بهترین سنسور نوری دچار شک و تردید هستید، می توانید از مشاوره ی رایگان توسط همکاران ما برای انتخاب نوع سنسورهای نوری استوانه‌ای بهره مند شوید.
اگر شما هم قصد خرید سنسور نوری رفلکتوری استوانه‌ای را با بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن دارید میتوانید از شرکت “اتوماسیون هفت” که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات آتونیکس در ایران می‌باشد ، خریداری کنید .برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات سنسور نوری استوانه‌ای، میتوانید از طریق واتساپ  8066 930 0912 با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. تیم متخصص ما آماده است تا شما را در انتخاب بهترین محصولات یاری کند و تجربه‌ای مطمئن و رضایت‌بخش از خرید را برای شما فراهم آورد.

  • marjan reza
  • ۰
  • ۰

امروزه شرکت‌های تولید‌کننده زیادی در صنعت تمایل به تولید سنسور‌های نوری مکعبی دارند. اما در این رقابت برندهایی برنده میدان هستند که بتوانند به خوبی نظر مصرف کنندگان و مشتریان را جلب نمایند. شرکت آتونیکس autonics جزو بهترین برند های سنسور‌های نوری به خصوص از لحاط کیفیت و دقت در کار است.

سنسور های نوری و انواع آن

سنسورهای نوری (فتوالکتریک ) نوع دیگری از سنسورهای غیر مجاورتی هستند که بر اساس ارسال و دریافت اشعه مادون قرمز طراحی و تولید می شوند. این حسگرها از محصولات و قطعات پر مصرفی به حساب می‌آیند که در صنایع مختلف اسفاده می‌شوند. سنسورهای نوری به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • یک طرفه
  • دو طرفه
  • آینه دار یا رفلکتوری

کاربرد‌های سنسورهای نوری(‌فتوالکتریک‌)

  • شمارش بطری ها
  • استفاده در کارواش
  • تشخیص بسته های با ارتفاع نامساوی
  • تشخیص ترکیبات داخل کنسروهای فلزی
  • کنترل ارتفاع کارتن های انباشته شده
  • تشخیص وسایل منعکس کننده نور
  • تشخیص برچسب با پس زمینه شفاف
  • مقایسه پیچ ها و درست جا گرفتن آنها
  • و ….

خرید سنسور نوری مکعبی آتونیکس اصل و اورجینال از نمایندگی تهران در لاله‌زار

با توجه به گفته‌های قبل رضایت مشتریان از جدی‌ترین عوامل محبوبیت یک برند است.به همین دلیل سایت اتوماسیون‌ هفت برای رفع نیاز مشتریان و مصرف‌کنندگان خود، امکان خرید آنلاین سنسور نوری مکعبی با ضمانت اصالت قطعات را فراهم کرده است.
اگر شما هم قصد خرید سنسور نوری مکعبی آتونیکس اصل را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت از یک نمایندگی معتبر را دارید میتوانید از شرکت “اتوماسیون هفت” که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات آتونیکس در ایران می‌باشد ، خریداری کنید .برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات مین ول، میتوانید از طریق واتساپ  8066 930 0912 با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. تیم متخصص ما آماده است تا شما را در انتخاب بهترین محصولات یاری کند و تجربه‌ای مطمئن و رضایت‌بخش از خرید را برای شما فراهم آورد. با ما همراه شوید و از کیفیت بی‌نظیر محصولات سنسورهای نوری مکعبی بهره‌مند شوید.

  • marjan reza
  • ۰
  • ۰

امروزه سنسورها از مهمترین بخش فنی در طراحی انواع سیستم‌های اتوماسیون صنعتی هستند. برای طراحی هر دستگاه و یا پیاده‌سازی هر فرآیند صنعتی به تعداد زیادی از انواع سنسور با قابلیت‌های فنی متفاوت نیاز داریم.  انواع سنسور نوری آتونیکس در دسته بهترین محصولات سطح بازار داخلی هستند.شرکت آتونیکس (Autonics) به عنوان یکی از پیشروان در صنعت اتوماسیون صنعتی، مجموعه‌ای گسترده از سنسور های نوری با کیفیت بالا و قابلیت‌های متنوع را تولید و عرضه می‌کند.سنسور های نوری آتونیکس با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی‌های مدرن، انتخابی ایده‌آل در خطوط تولید و فرآیندهای صنعتی مختلف هستند.

سنسور نوری آتونیکس چیست

سنسور نوری ابزار شناسایی برای حضور یا عدم حضور اجسام درفاصله‌های مختلف است. با ارسال شعاع نور و انعکاس آن از طریق رفلکتور (آینه) در این سنسورها و یا ارسال شعاع نور و تماس آن با اجسام در فواصل نزدیک قدرت تشخیص مناسبی دارند. از انواع سنسور نوری با قابلیت‌های گوناگون برای تشخیص جسم حین کار در سیستم‌های صنعتی گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. آتونیکس یکی از برندهای بسیار معتبر در صنعت تولید سنسورهای نوری است. محصولات این برند شامل انواع سنسورهای نوری یک طرفه ، آینه دار و مقابل هم و…..  می‌شود.

سنسور نوری آتونیکس سری BRQM

طراحی سری BRQM با الگوی طراحی استوانه‌ای (سیلندری) از پرفروش‌ترین مدل‌ها در جمع محصولات آتونیکس است. این سنسورهای استوانه‌ای با شکل بدنه‌های رزوه شده، تولید شده‌اند تا به ‌راحتی در مکان‌های مختلف دستگاه‌های اتوماسیون صنعتی جانمایی شوند و روش استفاده و راه اندازی در این مدل سنسور به راحتی انجام می‌شود .

  • طراحی ساده با فرم سیلندری شکل،
  • شرایط نصب آسان،
  •  دیگرابعاد کوچک و قدرت انعطاف بالا برای جانمایی در فضای محدود دستگاه‌های صنعتی از عوامل محبوبیت سنسورهای نوری می‌باشد.

سنسور نوری آتونیکس سری BUP

سنسور نوری آتونیکس سری BUP از سری سنسورها با طراحی در قالب U شکل هستند. این سنسورها مخصوص پایش یک جریان خطی در مسیر فعالیت‌های صنعتی تولید شده‌اند. همچنین اجسام از فضای داخلی U شکل این سنسورها  عبور میکنند. قاعدتاً هر نوع تغییر در شرایط عبور اجسام با فاصله‌ی نزدیک توسط این سری از سنسورهای آتونیکس تشخیص داده می‌شوند. فروش عمده سنسور نوری آتونیکس سری BUP در ماشین آلات خطوط تولید اتوماسیون و لیبیل‌زن است.
سنسورهای U شکل آتونیکس سری BUP توانایی تشخیص اجسام مات و یا نیمه شفاف را دارند. اما اجسام کاملاً شفاف برایشان قابل تشخیص نیستند. این سری از سنسورها با تغذیه ۱۲ الی ۲۴ ولت جریان DC طبق طراحی خروجی‌های PNP و NPN کار می‌کنند. این سری همانند سری سنسور نام برده در بالا با درجه حفاظت IP66 طراحی‌ شده‌اند. همچنین کاملا مناسب نصب در فضاهای مرطوب و حتی پاشش مستقیم آب می‌باشند. به همین علت  در صنایع غذایی، دارویی، آرایشی، بهداشتی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سنسور نوری آتونیکس سری BJ

سری BJ از دیگر حسگرهای نوری آتونیکس است که در مدل های مختلفی تولید می شوند. این سنسورهای مکعبی در چند مدل‌ مختلف یک‌طرفه، رفلکتوری و دوطرفه عرضه می‌شوند که نوع دو طرفه این سری، فرستنده و گیرنده مجزا دارد. به طور کلی سنسورهای این سری از لحاظ ظاهری مکعبی شکل هستند. سری BJ دارای کدهای بسیار متنوعی است که ویژگی های هر کدام متفاوت است. به‌ علاوه کدهایی که دارای حرف P هستند خروجی مثبت یا PNP دارند و کدهایی که حرف P ندارند دارای خروجی منفی یا NPN می باشند.

خرید سنسور نوری آتونیکس اورجینال از نمایندگی لاله‌زار در تهران

همیشه خرید محصولات اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق برای مشتریان همراه با چالش های فراوانی میباشد . با توجه به وارداتی بودن این محصولات پیدا کردن فروشگاهی مطمئن که این محصولات را با ضمانت اصل بودن و گارانتی معتبر و قیمت مناسب به فروش برساند کاری زمان بر است . اگر شما هم قصد خرید سنسور نوری آتونیکس را با بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن دارید میتوانید از شرکت “اتوماسیون هفت” که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات آتونیکس در ایران می باشد ، خریداری کنید .برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات آتونیکس، میتوانید از طریق واتساپ  8066 930 0912 با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. تیم متخصص ما آماده است تا شما را در انتخاب بهترین محصولات یاری کند و تجربه‌ای مطمئن و رضایت‌بخش از خرید را برای شما فراهم آورد. با ما همراه شوید و از کیفیت بی‌نظیر برند آتونیکس بهره‌مند شوید.

  • marjan reza
  • ۰
  • ۰

سنسور نوری

سنسور نوری یا حسگر نوری یکی از قطعات الکترونیکی است که نقش زیادی در اتوماسیون سازی ماشین‌آلات گوناگون دارد. این قطعات الکترونیکی قادر هستند کمیت‌های فیزیکی نور را تبدیل به کمیت‌های الکتریکی کنند. در واقع آن‌ها اطلاعات لحظه‌ای را در مورد اجزای گوناگون سیستم برای شما نمایش می‌دهند تا شما بتوانید در هر لحظه و زمان دستگاه‌های صنعتی و اتوماسیون خود را مدیریت کنید و در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل آن‌ها را دراسرع‌وقت خاموش کنید.
اهمیت سنسور نوری باعث شده است که خریداران و مصرف کنندگان زیادی به دنبال تهیه بهترین سنسور نوری برای دستگاه‌های خود باشند که لازم است الزاما قبل از خرید تحقیقاتی درباره ی برند‌های سنسور نوری انجام دهید.
شرکت آتونیکس (Autonics) به عنوان یکی از معتبر‌ترین برند‌های اتوماسیون صنعتی، مجموعه‌ای از سنسور های نور با کیفیت بالا را تولید و عرضه می‌کند. سنسور های نوری آتونیکس با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی‌های مدرن، انتخابی ایده‌آل برای بهبود کارایی و بهره‌وری در خطوط تولید و فرآیندهای صنعتی مختلف هستند.

سنسور نوری چیست

سنسورهای نوری نوعی از حسگرهای الکترونیکی هستند که بدون نیاز به قطعات اضافی و متحرک توانایی تشخیص نور و تغییرات طیف نوری را دارند همچنین میتوانند آن‌ها را به سیگنال‌های الکترونیکی تبدیل کنند. این سیگنال‌ها در واقع شدت نور در دستگاه شما را نشان‌ می‌دهند که می‌توانند به سیستم مرکزی علائم هشداردهنده‌ای را ارائه دهند.
این سنسورهای نوری توانایی تشخیص و اندازگیری محدوده فرکانس‌های تابشی زیادی را از بین طیف فروسرخ تا نور مرئی و فرابنفش دارند، سپس می‌توانند آن‌ها را به یک سیگنال الکترونیکی در قسمت خروجی خود تبدیل ‌کنند. این سیگنال‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که توسط اجزای مخصوص کنترلی سیستم قابل‌تشخیص، نمایش و خواندن هستند.

انواع مختلف سنسورهای نوری

امروزه سنسورهای نوری زیادی در بازار وجود دارند که با توجه به‌شدت تشخیص نور، در جاهای زیادی مورد استفاده قرار میگیرند. این حسگرهای نوری را میتوان به سه دسته اصلی تقسیم کرد:

  • حسگرهای نوری یک‌طرفه (سنسور انعکاس از روی قطعه)
  • سنسورهای نوری رفلکتوری یا آیینه‌دار
  • سنسورهای نوری دوطرفه

کاربرد سنسورهای نوری

باتوجه‌به این موضوع که در حسگر نوری هیچ‌گونه جزو و قطعه‌ی متحرکی وجود ندارد، از آن در اتوماسیون‌های زیادی استفاده می‌کنند. بااین‌حال کاربرد این سنسور‌های نوری در برخی از صنایع گوناگون بسیار است که در اینجا به چند مورد آن اشاره می‌کنیم:

  • از سنسورهای نوری در بخش‌های کاربردی صنعت نفت و گاز مانند نظارت بر خطوط لوله استفاده می‌شود.
  • در گیت‌های ورودی برای تشخیص ورود افراد از حسگر نوری با تشخیص قوی استفاده می‌کنند.
  • برای کنترل حرکت اتومبیل در کارواش‌ها از حسگر نوری استفاده می‌کنند.
  • از سنسور‌های نوری برای نظارت بر سیستم‌عامل‌های دریایی استفاده می‌کنند. کاربرد آن‌ها در بخش‌های نظارتی خطوط و چاه‌ها نیز زیاد است.
  • یکی از کاربرد سنسور نوری این است که از آن برای نظارت بر پره‌های توربین‌های بادی استفاده می‌کنند.
  • از حسگر نوری در صنایع بسته‌بندی و توزین نیز استفاده می‌کنند.
  • یکی از کاربرد سنسور نوری این است که از آن برای تشخیص اجسام شفاف و برای آشکارسازی شیشه‌های خالی در کارخانه‌ها و خطوط تولید استفاده می‌کنند.
  • برای باز و بسته کردن درب‌های اتوماتیک مانند درب آسانسورها و درب‌های کنترل تردد از این حسگرها استفاده می‌نمایند.

سنسور نوری که به آن چشم نوری نیز گفته می‌شود برای تشخیص اشیا به نوری که اجسام از خود ساطع می‌کنند، حساسیت نشان می‌دهند. این سنسور‌ها، نور دریافت شده را به سیگنال‌های الکترونیکی تبدیل کرده و آن‌ را به بخش‌های دیگر دستگاه می‌فرستند.
این سیگنال‌ها به‌گونه‌ای عمل میکنند که در بخش سیستم مرکزی آن‌ها را به‌راحتی تحلیل می‌کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های این سنسور‌های نوری این است که نیاز به تماس مستقیم با اشیا ندارد و می‌تواند اجسام  را از فاصله ۱۰ متری تشخیص دهند. به همین دلیل استفاده از سنسور‌های نوری در صنایع گوناگون کاربرد بسیار زیاد پیدا کرده است.

خرید سنسورهای نوری اورجینال از برند آتونیکس از نمایندگی تهران در لاله‌زار

همان‌طور که میدانید رضایت مصرف کنندگان از مهم ترین و جدی‌ترین عوامل محبوبیت یک برند است.به همین علت سایت اتوماسیون‌ هفت برای رفع نیاز مشتریان و مصرف‌کنندگان خود، امکان خرید آنلاین و فروش سنسور‌های نوری آتونیکس که از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد را فراهم کرده است.
اگر شما هم قصد خرید سنسور‌ نوری اصل را با بهترین قیمت و ضمانت اصالات قطعات از یک نمایندگی معتبر را دارید میتوانید از شرکت “اتوماسیون هفت” که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات آتونیکس در ایران می‌باشد، خریداری کنید .برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات، میتوانید از طریق واتساپ  8066 930 0912 با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. تیم متخصص ما آماده است تا شما را در انتخاب بهترین محصولات یاری کند و تجربه‌ای مطمئن و رضایت‌بخش از خرید را برای شما فراهم آورد.

  • marjan reza
  • ۰
  • ۰

امروزه ترموستات‌ها آپشنال‌های به نسبت اقتصادی و پر مصرف در بازار صنعت ایران محسوب می شود. شرکت آتونیکس (Autonics) به عنوان یکی از پیشروان در صنعت اتوماسیون صنعتی، مجموعه‌ای از ترموستات‌هایی با کیفیت بالا و قابلیت‌های متنوع را تولید و عرضه می‌کند.
ترموستات‌ آتونیکس با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی‌های مدرن، انتخابی ایده‌آل برای بهبود کارایی و بهره‌وری در خطوط تولید و فرآیندهای صنعتی مختلف هستند.

ترموستات‌ آتونیکس چیست 

ترموستات، کنترل کننده الکتریکی خودکار، برای تنظیم دما در فضای بسته است که معمولاً آن را به دستگاه های گرم یا سرد ساز متصل می کنند، تا با قطع و وصل دستگاه، آن فضا را در دمای تنظیم شده ثابت نگه دارد.
همان طور که گفته شد هنگامی که دما به نقطه تنظیم برسد، ترموستات مدار برقی دستگاه را قطع می کند و هنگامی که دما 3 الی 5 درجه از نقطه تنظیم پایین تر برود، دوباره مدار را وصل می کند و دستگاه روشن می شود.
ترموستات ها علاوه بر نمایش دادن مقدار دما، دارای قابلیت های دیگری نیز هستند. برای نمونه ترموستات‌ها می‌تواند دما یک محیط را ثابت نگه دارند.
بعضی از ترموستات ها می توانند بیش از یک حسگر دما را به آنها متصل کرد تا دما را نمایش دهند. ب همچنین بعضی از آن‌ها قابلیت شبکه شدن در پروسه ی صنعتی را نیز دارند. به علاوه ترموستات ها دارای قابلیت PID شدن نیز هستند که این قابلیت مهم باعث می شود که استفاده از این تجهیز را در مشعل ها افزایش یابد.
ترموستات ها دارای مدهای کاری بسیار متنوعی هستند برای نمونه می­توان به مد سرما و گرما در ترموستات ها اشاره کرد. همچنین مد کنترلی نیز در ترموستات تعریف شده است. در واقع خروجی ترموستات می­تواند به مدهای مختلفی تعریف شود همچنین می­‌تواند خروجی ترموستات( یعنی روش­‌های رسیدن به دمای تنظیم شده توسط فرد) بصورت ON/OFF باشدکه در این حالت خروجی ترموستات میتواند به صورت رله ای و یا SSR عمل کند. اما مد پرکاربرد دیگری نیز وجود دارد که آن را مد PID می­گویند. در مد PID به دلیل قطع و وصل زیاد، کنترل فقط باید بصورت SSR انتخاب شود.
همچنین بعضی از ترموستات آتونیکس دارای توانایی ذخیره سازی اطلاعات مربوط به دما هستند که این کار باعث گسترش استفاده از این تجهیز شده است.

انواع ترموستات از نظر سنسور

  • ترموستات با سنسور مکانیکی : این نوع ترموستات با استفاده از فرمان حسگر حرارتی توسط یکسری رابط مکانیکی به میکروسوئیچ، منجر‌به قطع و وصل مدار الکتریکی می شود، محصول این نوع تکنولوژی عمر طولانی دارد. ترموستات الکترومکانیکی دو نوع حسگر دما دارد. نوع اول آن بر اساس اصل انبساط مایع عمل می کند. این سیستم حرارتی با نام ترموستات مویین نیز شناخته می‌شود. نوع دیگر توسط انبساط فلز عمل خواهد کرد، که ترموستات بایمتال نامیده می شود، مستقیماً با انبساط فلز، کلید فنری نیز عمل می کند.
  • ترموستات با سنسور دیجیتال : این نوع ترموستات فرمان دریافت شده از سنسور دمایی را توسط جریان الکترونیکی به یک رله مینیاتوری منتقل و سبب قطع و وصل جریان الکتریکی می‌شود.

مواردی که در خرید ترموستات باید دانست:

  • نحوه ی کنترل
  • ابعاد ترموستات
  • تعداد ورودی ترموکوپل با RTD
  • قابلیت نمایش خرابی
  • تعداد آلارم

خرید ترموستات آتونیکس اورجینال از نمایندگی تهران در لاله‌زار

در نتیجه رضایت مصرف کنندگان از جدی‌ترین عوامل محبوبیت یک برند است.به همین علت سایت اتوماسیون‌ هفت برای رفع نیاز مشتریان و مصرف‌کنندگان خود، امکان خرید آنلاین و فروش ترموستات آتونیکس که از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد را فراهم کرده است.
اگر شما هم قصد خرید ترموستات آتونیکس اصل را با بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن قطعات از یک نمایندگی معتبر را دارید میتوانید از شرکت “اتوماسیون هفت” که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات آتونیکس در ایران می‌باشد ، خریداری کنید .برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات ترموستات آتونیکس، میتوانید از طریق واتساپ  8066 930 0912 با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. تیم متخصص ما آماده است تا شما را در انتخاب بهترین محصولات یاری کند و تجربه‌ای مطمئن و رضایت‌بخش از خرید را برای شما فراهم آورد. با ما همراه شوید و از کیفیت بی‌نظیر محصولات بهره‌مند شوید.

  • marjan reza
  • ۰
  • ۰

خرید کانتر

با پیشرفت جوامع و به روی کار آمدن فناوری های مختلف و به دنبال آن افزایش تولیدات کارخانه‌ها، برخی محصولاتی که در کارخانه ها و کارگاه ها تولید می شوند نیازمند شمارش دقیق هستند.از این رو دستگاه هایی با عنوان کانتر دیجیتال یا شمارنده دیجیتال تولید شده‌اند که در انواع مختلف و با توجه به نیاز و محل مورد استفاده، در صنایع گوناگون به کار می‌روند. به دنبال همین موضوع شرکت آتونیکس (Autonics) به عنوان یکی از پیشروان در صنعت اتوماسیون صنعتی، مجموعه‌ای از کانتر‌های دیجیتال با کیفیت بالا و قابلیت‌های متنوع را تولید و عرضه می‌کند. کانتر‌های دیجیتال آتونیکس با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی‌های مدرن، انتخابی ایده‌آل برای بهبود کارایی و بهره‌وری در خطوط تولید و فرآیندهای صنعتی مختلف هستند. اگر به دنبال کانتر‌ آتونیکس هستید، شرکت اتوماسیون‌هفت نماییندگی اصلی محصولات آتونیکس در ایران می‌توانند تمامی نیازهای شما را برآورده کنند.

دستگاه کانتر دیجیتال چیست

کانتر یا شمارنده دیجیتال دستگاهی است که تعداد دفعات انجام یک عملیات را شمارش یا فرآیند را ذخیره کرده و نمایش می دهد. همچنین می‌توان عملیات شمارش و کنترل تعداد محصولات را با این محصول با دقت انجام داد.
این دستگاه را با عنوان کانتر دیجیتال نیز می شناسند که کلمه کانتر در زبان انگلیسی counter به معنی شمارش می باشد.
برای یک انسان شمارش یک فرآیند به صورت مکرر و به تعداد زیاد کار بسیار دشواری است و البته احتمال خطای انسانی زیادی وجود دارد که باعث وجود اشتباه در شمارش می شود. در نتیجه کانتر یا شمارنده دیجیتال می تواند به تنهایی با دقت و سرعت تعداد بالایی شمارش انجام دهد و جایگزین مطمئنی برای نیروی انسانی است.
هر کانتر دیجیتال معمولاً برای اندازه گیری تکرار هر اتفاقی یا دور در ساعت ، دقیقه ، ثانیه و … استفاده می شود.

معمولا کانتر های دیجیتال با دو هدف مورد استفاده قرار میگیرند:

  •  شمارش تعداد عملیات
  •  صدور فرمان خروج با رسیدن به عدد مشخص

اجزای اصلی تشکیل‌دهنده دستگاه کانتر آتونیکس دیجیتال

دستگاه شمارنده دیجیتال فاقد قطعات مکانیکی می‌باشد و اجزای اصلی دستگاه کانتر شامل یک نمایشگر دیجیتالی اعداد، یک سنسور فوتو الکترونیک و کلید های تنظیمات است. در شمارنده های دیجیتال براساس جایگاه استفاده و مدل های مختلف، امکانات بسیاری وجود دارد. و انواع پیشرفته آن ها تنظیمات و امکانات بسیار زیادی در اختیار شما قرار می دهند.
سنسور فوتوالکتریک یک دستگاه ورودی است که حضور اشیاء را تشخیص می‌دهد. هر زمان که نور قطع شود، سنسور فوتوالکتریک یک سیگنال به کانتر ارسال میکند.

کاربرد کانتر آتونیکس دیجیتال

یکی از پرکاربرد ترین کارایی‌های کانتر دیجیتال، مولتی متر هایی است که در صنعت الکترونیک یا برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه می تواند ولتاژ ورودی آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کرده و آن را به صورت عددی به نمایش بگذارد.
اما از دیگر کاربرد‌های کانترهای دیجیتال می توان به:

  • شمارش محصولات خروجی خط تولید
  • شمارش افراد
  • شمارش وسایل نقلیه
  • مدت زمان کار کرد دستگاه‌ و … اشاره کرد.

نکات قابل توجه در خرید کانتر‌های دیجیتال

در هنگام خرید دستگاه کانتر‌های آتونیکس باید به چند نکته مهم که برای شما نام برده‌ایم دقت کنید:

  • مدهای کاری کانتر
  • میزان ولتاژ تغذیه ورودی
  • جریان مجاز رله خروجی آن
  • قابلیت شبکه شدن
  • ابعاد و اندازه
  • قابلیت ذخیره سازی اطلاعات

خرید کانتر دیجیتال آتونیکس اورجینال از نمایندگی تهران در لاله‌زار

در نتیجه رضایت مصرف کنندگان از مهم ترین و جدی‌ترین عوامل محبوبیت یک برند است.به همین علت سایت اتوماسیون‌ هفت برای رفع نیاز مشتریان و مصرف‌کنندگان خود، امکان خرید آنلاین و فروش کانتر آتونیکس که از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد را فراهم کرده است.
اگر شما هم قصد خرید کانتر آتونیکس اصل را با بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن قطعات از یک نمایندگی معتبر را دارید میتوانید از شرکت “اتوماسیون هفت” که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات آتونیکس در ایران می‌باشد ، خریداری کنید .برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات، میتوانید از طریق واتساپ  8066 930 0912 با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. تیم متخصص ما آماده است تا شما را در انتخاب بهترین محصولات یاری کند و تجربه‌ای مطمئن و رضایت‌بخش از خرید را برای شما فراهم آورد. با ما همراه شوید و از کیفیت بی‌نظیر محصولات کانتر دیجیتال بهره‌مند شوید.

  • marjan reza